Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

Kupiec vs. klient wewnętrzny - efektywna współpraca.

  • Data szkolenia: 11.06.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Szkolenie przeznaczone jest dla kupców/ managerów zakupów pragnących zwiększyć swoją efektywność we współpracy z klientem wewnętrznym. Informacje przekazane podczas 1 dniowego szkolenia pomogą unikać bądź umiejętnie zarządzać konfliktami/ problemami z interesariuszami. Najbliższy termin szkolenia: 11.06.2019 r. Warszawa

Proponowany program szkolenia

Proponowany program szkolenia:

  • Interesariusze a Klient wewnętrzny – mapowanie, macierz RACI
  • Wymagania biznesu (chciałbym vs potrzebuję)
  • Role i odpowiedzialności – budowanie skutecznych zespołów negocjacyjnych
  • Znaczenie komunikacji dla budowania satysfakcjonujących relacji z klientem wewnętrznym
  • Skuteczna argumentacja, sterowanie rozmową, poszukiwanie rozwiązań
  • Argumentacja racjonalna i emocjonalna
  • Znaczenie informacji zwrotnych
  • Blokady w komunikowaniu się i zamiana ich na efektywne sposoby przepływu informacji
  • Identyfikacja najczęściej spotykanych postaw i reakcji: analiza mocnych i słabych stron osobowości rozmówcy oraz ocena podatności na manipulacje
  • Trudny partner: sytuacje konfliktowe, techniki odpierania zarzutów, socjotechnika, manipulacja
  • Dynamika konfliktu
  • Metody stymulowania i ograniczania konfliktu, kierowanie konfliktem.

Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 11.06.2019 r. Warszawa

Koszt udziału w szkoleniu: 1100 zł netto za uczestnika

Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.

 

Trener: Ilona Rokita

Prawie 20-letnie doświadczenie jako Kupiec Wiodący i Kupiec Strategiczny oraz Kierownik Działu w kategoriach produkcyjnych i nieprodukcyjnych dla koncernów: L’OREAL, Vattenfall i  CIECH. Budżety roczne od 40 do 200 mln PLN. Koordynowanie pracy od 3 do 6-osobowych zespołów.

Auditor wewnętrzny Systemów zarządzania jakością (9001:2000, 14001:2004, PN-N 18001:2004 i OHSAS 18001:1999) oraz pasjonatka zarządzania procesowego i absolwentka studiów podyplomowych w tym zakresie.

Wśród sukcesów zawodowych:

Implementacja polityki zakupowej L’OREAL w polskiej Spółce tej Grupy, aktywny udział w budowaniu Centralnych Strategicznych Zakupów dla Vattenfall Heat Poland oraz w centralizacji Zakupów Technicznych Grupy CIECH. Wysokie rezultaty negocjacyjne oraz rozwinięcie efektywnej współpracy z Klientem Wewnętrznym w tych organizacjach. We współpracy z Działem IT - rozwijanie i implementacja narzędzi i aplikacji wspierających pracę Kupców.

Informacje organizacyjne

Kontakt

Michał Piątkowski - Recruitment and Training Project Manager
michalpiatkowski@e-bigfish.com

Zapisz się