Niejednokrotnie współpraca z klientami wewnętrznymi jest przez przedstawicieli działów zakupów określana jako trudna lub stanowiąca prawdziwe wyzwanie. Nie bez przyczyny komunikacja, budowanie relacji, nastawienie na współpracę i umiejętność rozwiązywania konfliktów są umiejętnościami coraz bardziej kluczowymi i poszukiwanymi wśród przedstawicieli funkcji zakupowej. Nasze wyjątkowe szkolenie łączy wiedzę z zakresu psychologii z narzędziami i analizami ułatwiającymi budowanie kontaktu wewnątrz organizacji. Uczestnicy szkolenia zdobędą m. in. wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zwiększą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Podczas szkolenia omawiamy również szereg narzędzi ułatwiających współpracę w organizacji np. Macierz RACI, analiza intersariuszy, technika 5W, narzędzia aktywnego słuchania, modele informacji zwrotnej, strategie rozwiązywania konfliktów. Podczas szkolenia uczestnicy pracują na realnych sytuacjach, które pojawiają się w kontakcie przedstawicieli działów zakupów z klientami wewnętrznymi. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 17-18.03.2021 r. (ON-LINE)
I. Budowanie pozytywnego wizerunku kupca w organizacji
II. Budowanie wiarygodności poprzez efektywną komunikację
III. Skuteczność w trudnych sytuacjach z klientami. Praktyka asertywnej komunikacji
IV. Promowanie działu zakupów w organizacji
Rozwijane kompetencje:
Zarządzanie interesariuszami ■ Podejmowanie decyzji ■ Nastawienie na wynik ■ Rozwiązywanie problemów ■ Komunikacja ■ Wywieranie wpływu ■ Asertywność ■ Zręczność interpersonalna ■ Współpraca ■ Zarządzanie konfliktem ■ Opanowanie ■ Podejmowanie inicjatywy
Co uczestnicy cenią w naszym szkoleniu:
„Komfortowa atmosfera, dużo praktycznych przykładów, kompleksowość”
„Atmosfera, kompetencje prowadzących, sposób prowadzenia szkolenia”
„Spojrzenie z szerszej perspektywy na pracę klienta wewnętrznego, że on też jest człowiekiem i nie jest nieomylny”
„Merytoryczne tematy, praca na praktycznych sytuacjach”
„Polecam to szkolenie ponieważ otwiera oczy, porządkuje wiedzę. Jest przydatne zarówno pod kątem zawodowym jak i pod kątem osobistego rozwoju”.
„Sposób przedstawienia wiedzy, połączenie teorii i ćwiczeń”
„Świetna wiedza merytoryczna, interesujące ćwiczenia”
„Angażujący i konkretny temat szkolenia”
„Wysoki poziom merytoryczny”
„Narzędzia, które będę mogła wdrożyć do swojej codziennej pracy”
Uwaga: szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej. Szkolenie poprzedzamy analizą sytuacji wewnętrznej u Klienta. Przeprowadzamy również ankietę dot. współpracy z działem zakupów wśród przedstawicieli klientów wewnętrznych. Podczas szkolenia pracujemy nad kontentym sytuacjami, mającymi miejsce w danej organizacji.
Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 17-18.03.2021 r. ON-LINE
Koszt udziału w szkoleniu 2 dniowym: 2900 zł netto za uczestnika
Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
Trenerzy Big Fish dostarczający twardą wiedzą zakupową to osoby aktywne zawodowe związane z zakupami od ponad 10 lub więcej lat. Posiadają doświadczenie w dużych międzynarodowych koncernach, zarządzając zakupami o zasięgu (lokalnym, regionalnym, globalnym). Eksperci z nami współpracujący posiadają praktykę zarówno w zarządzaniu kategoriami pośrednimi jak i bezpośrednio produkcyjnymi. Szkolenia Big Fish oprócz wiedzy czysto zakupowej zawierają elementy podnoszące kompetencje miękkie, dlatego często prowadzone są w tandemach - doświadczony kupiec/lider/manager zakupów + psycholog biznesu. Klientom którzy będą zainteresowani naszymi usługami udostępnimy pełne sylwetki trenerów dedykowanych do danego programu szkoleniowego.
Kontakt
Michał Piątkowski - Recruitment and Training Project Manager
michalpiatkowski@e-bigfish.com
Global Category Manager (raw materials) Location: Cracow or home office Ref. PL21- R201 – S01 Our...
Szanowni Państwo, Poniżej przedstawiamy ofertę szkoleń otwartych dla pracowników działów zakupów. Jeśli chcieliby Państwo zorganizować szkolenie...
Purchasing Program Manager (electronics/global role) Location: Małopolskie Ref. PL20- R103 – S01 Our Client is a...
Profil de recherche # 20-820-IN-R01 Global Category Manager – IS&T (H/F) Résultats principaux attendus• Mise en...
Purchasing Manager/Interim Manager/Senior Buyer Location: Podkarpackie Ref. PL20- R102 – S02 Our Client is a leading...
Firma Big Fish z siedzibą w Paryżu, została założona w 2002 r przez grupę ekspertów z dziedziny zakupów, HR i zarządzania łańcuchem dostaw. Razem z naszymi wyselekcjonowanymi partnerami odpowiadamy na zapotrzebowanie naszych Klientów na całym świecie.
Ul. K. I. Gałczyńskiego, 00-362 Warszawa
Tel./fax. +48 22 675 52 72
E-mail: biuro@e-bigfish.com.pl
E-mail: michalpiatkowski@e-bigfish.com