Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Junior Procurement Expert Academy

Szkolenia dedykowane junior buyer'om, osobom rozpoczynającym karierę w zakupach, odpowiedzialnym za zakupy operacyjne/transakcyjne, osobom przygotowywanym do roli kupca, zaopatrzeniowcom, shadow buyer'om.

 

  • Programy są dostosowane do warunków organizacji klienta (audyt/ diagnoza potrzeb szkoleniowych).
  • Wiedza i doświadczenie trenerów oraz interaktywne metody jej przekazywania pozwolą uczestnikom szybko przyswoić przekazywany materiał.
  • Elementem szkolenia zamkniętego jest PPR – wspomagający zastosowanie wiedzy w codziennej praktyce.

 

Wprowadzenie do zakupów (Quick step into procurement World)

Doskonały, szczegółowy program dla osób wchodzących w rolę kupca piastujących stanowisko kupca, którzy chcą usystematyzować sobie wiedzę dotyczącą nowoczesnego procesu zakupów. Oferta jest również skierowana do kupców operacyjnych i transakcyjnych aspirujących do ról strategicznych. Podczas szkolenia kompleksowo omawiamy cały proces zakupowy wraz z istotnymi analizami stanowiącymi nieodłączne elementy strategii kategorii. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i pogłębią kompetencje z zakresu: analizy rynku, analizy potrzeb, modeli kosztowych, procesu sourcingowego, selekcji dostawców, negocjacji, administrowania kontraktem. W ramach szkolenia omawiamy również elementy zarządzania relacjami z dostawcami. Program zawiera wiele skutecznych narzędzi, przykładów analiz, które uczestnicy będą mogli zastosować już następnego dnia w pracy. Termin szkolenia otwartego:16-17 lipca (Gdańsk), 5-6 listopada (Warszawa)
  • Data szkolenia: 19.06.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Purchasing Basics – Postawy procesu zakupowego

Okrojona 1 dniowa wersja szkolenia Quick step into procurement world. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i pogłębią kompetencje z zakresu: analizy rynku, analizy potrzeb, modeli kosztowych, procesu sourcingowego, selekcji dostawców, administrowania kontraktem. W ramach szkolenia omawiamy również elementy zarządzania relacjami z dostawcami. Program zawiera wiele skutecznych narzędzi, przykładów analiz, które uczestnicy będą mogli zastosować już następnego dnia w pracy. Termin szkolenia otwartego: 19 czerwca, 10 września (ON-LINE).
  • Data szkolenia: 19.06.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Niejednokrotnie współpraca z klientami wewnętrznymi jest przez przedstawicieli działów zakupów określana jako trudna lub stanowiąca prawdziwe wyzwanie. Nie bez przyczyny komunikacja, budowanie relacji, nastawienie na współpracę i umiejętność rozwiązywania konfliktów są umiejętnościami coraz bardziej kluczowymi i poszukiwanymi wśród przedstawicieli funkcji zakupowej. Nasze wyjątkowe szkolenie łączy wiedzę z zakresu psychologii z narzędziami i analizami ułatwiającymi budowanie kontaktu wewnątrz organizacji. Uczestnicy szkolenia zdobędą m. in. wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zwiększą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Podczas szkolenia omawiamy również szereg narzędzi ułatwiających współpracę w organizacji np. Macierz RACI, analiza intersariuszy, technika 5W, narzędzia aktywnego słuchania, modele informacji zwrotnej, strategie rozwiązywania konfliktów. Podczas szkolenia uczestnicy pracują na realnych sytuacjach, które pojawiają się w kontakcie przedstawicieli działów zakupów z klientami wewnętrznymi. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 21-22 lipca (Warszawa), 18-19 listopada (Wrocław)
  • Data szkolenia: 21.07.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem. Najbliższe terminy szkolenia 1 dniowego (6 h) ON-LINE 23 lipca, 29 września 2020 r.
  • Data szkolenia: 23.07.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Efektywne zarządzanie konfliktem

Specyficzna rola działu zakupów będąca na styku klienta wewnętrznego i dostawców, wymaga od kupców umiejętności sprawnego zarządzania konfliktami. Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w obszarze zakupów. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów generowane przez różne strony (klientów wewnętrznych, dostawców, uczestników projektów zakupowych etc.). Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne i konkretne strategie rozwiązywania konfliktów. Podczas szkolenia pracujemy na rzeczywistych sytuacjach konfliktowych, które mają miejsce w pracy kupca np. przy okazji wdrażania nowych dostawców, przejmowaniu wydatków przez dział zakupów, prowadzeniu projektów zakupowych, wdrażaniu nowego procesu zakupowego/ procedury zakupowej etc.

Zarządzanie czasem w zakupach (Getting things done in Procurement)

„Nie chodzi o to, aby robić rzeczy właściwie, ale właściwe rzeczy”. Organizacja pracy i zarządzanie czasem jest jedną z najczęściej poszukiwanych umiejętności społecznych wśród pracowników działu zakupów. Podczas szkolenia uczestnicy opanują sposoby planowania i ustalania priorytetów. Rozwiną umiejętności formułowania rzeczywistych celów. Udoskonalą umiejętności zarządzania sobą w czasie i pracy pod presją. Podczas szkolenia pracujemy na rzeczywistych sytuacjach mających miejsce w dziale zakupów.