Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Junior Procurement Expert Academy

Szkolenia dedykowane junior buyer'om, osobom rozpoczynającym karierę w zakupach, odpowiedzialnym za zakupy operacyjne/transakcyjne, osobom przygotowywanym do roli kupca, zaopatrzeniowcom, shadow buyer'om.

 

  • Programy są dostosowane do warunków organizacji klienta (audyt/ diagnoza potrzeb szkoleniowych).
  • Wiedza i doświadczenie trenerów oraz interaktywne metody jej przekazywania pozwolą uczestnikom szybko przyswoić przekazywany materiał.
  • Elementem szkolenia zamkniętego jest PPR – wspomagający zastosowanie wiedzy w codziennej praktyce.

 

Wprowadzenie do zakupów (Quick step into procurement World)

Doskonały, szczegółowy program dla osób wchodzących w rolę kupca piastujących stanowisko kupca, którzy chcą usystematyzować sobie wiedzę dotyczącą nowoczesnego procesu zakupów. Oferta jest również skierowana do kupców operacyjnych i transakcyjnych aspirujących do ról strategicznych. Podczas szkolenia kompleksowo omawiamy cały proces zakupowy wraz z istotnymi analizami stanowiącymi nieodłączne elementy strategii kategorii. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i pogłębią kompetencje z zakresu: analizy rynku, analizy potrzeb, modeli kosztowych, procesu sourcingowego, selekcji dostawców, negocjacji, administrowania kontraktem. W ramach szkolenia omawiamy również elementy zarządzania relacjami z dostawcami. Program zawiera wiele skutecznych narzędzi, przykładów analiz, które uczestnicy będą mogli zastosować już następnego dnia w pracy. Termin szkolenia otwartego: 19-20.03.2020 r. Warszawa, 14-15.05.2020 r. Gdańsk, 17-18.09.2020 r. Wrocław Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
  • Data szkolenia: 19.03.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Niejednokrotnie współpraca z klientami wewnętrznymi jest przez przedstawicieli działów zakupów określana jako trudna lub stanowiąca prawdziwe wyzwanie. Nie bez przyczyny komunikacja, budowanie relacji, nastawienie na współpracę i umiejętność rozwiązywania konfliktów są umiejętnościami coraz bardziej kluczowymi i poszukiwanymi wśród przedstawicieli funkcji zakupowej. Nasze wyjątkowe szkolenie łączy wiedzę z zakresu psychologii z narzędziami i analizami ułatwiającymi budowanie kontaktu wewnątrz organizacji. Uczestnicy szkolenia zdobędą m. in. wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zwiększą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Podczas szkolenia omawiamy również szereg narzędzi ułatwiających współpracę w organizacji np. Macierz RACI, analiza intersariuszy, technika 5W, narzędzia aktywnego słuchania, modele informacji zwrotnej, strategie rozwiązywania konfliktów. Podczas szkolenia uczestnicy pracują na realnych sytuacjach, które pojawiają się w kontakcie przedstawicieli działów zakupów z klientami wewnętrznymi. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 23-24.04.2020 r. Wrocław, 04-05.06.2020 r. Warszawa Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
  • Data szkolenia: 23.04.2020
  • Typ szkolenia: otwarte

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem.
  • Data szkolenia: 14.11.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Zarządzanie czasem

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.