Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

Project Management in Procurement

  • Data szkolenia: 23.05.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Program dedykowany jest kupcom/managerom zakupów odpowiedzialnym za prowadzenie projektów zakupowych. Podczas szkolenia przedstawiamy wiedzę dotyczącą kierowania projektem, jego dokumentacji, zarządzania ryzykiem, zmianą, zespołem czy budżetem. Najbliższy termin szkolenia w formie otwartej: południe Polski, II połowa 2019

Proponowany program szkolenia

Program

Wprowadzenie

·         Co to jest projekt?

·         Dlaczego kupiec powinien posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania projektami?

·         Struktura projektu, a rola zakupów

Kierowanie projektem zakupowym.

·         Miary sukcesu projektu

·         Cykl życia projektu zakupowego

·         Interesariusze i ich analiza

Dokumentacja w projekcie

·         Karta projektu

·         Business case

·         Plan projektu

  • Zarządzanie zakresem projektu
  • Zarządzanie zasobami i kosztami
  • Monitorowanie postępów, realizacja i kontrola
  • Pomiar rezultatów
  • Elementy „miękkie”

·         Zarządzanie ryzykiem

·         Zarządzanie zmianą

·         Komunikacja w projekcie

Praktyczne zastosowanie zarządzania projektami w zakupach - przykłady

·         Projekty sourcingowe

·         Projekty usprawniające

 

Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: południe Polski, II połowa 2019

Koszt udziału w szkoleniu 2 dniowym: 2100 zł netto za uczestnika

Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.

 

Prowadząca:

  • Manager zakupów z 15 letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w międzynarodowych firmach z sektora elektronika, farmacja oraz przemysł meblarski.
  • Zarządzała zarówno kategoriami pośrednio (np. Professional Services, Facility & Industrial) jak i bezpośrednio produkcyjnymi (np. komponenty) o zasięgu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.
  • Jej główne specjalizacje to: tworzenie nowych działów i procesów zakupowych (greenfield), optymalizacja procesów w istniejących jednostkach, optymalizacja kosztów, strategic sourcing, zarządzanie projektami zakupowymi (kierowanie zespołami projektowymi z udziałem kilku działów), outsourcing procesów, offshoring (opracowanie i wdrożenie metodologii migracji procesów ze spółek zależnych do SSC) oraz ocena i rozwój dostawców.
  • Posiada bogate doświadczenia związane z zarządzaniem zespołami zakupowymi liczącymi do kilkudziesięciu osób. Zarządzała również globalnymi zespołami projektowymi.
  • Doświadczony Project Manager, praktyk. Była m. in odpowiedzialna za zarządzanie globalnym projektem Electronic Supplier Management and Sourcing Solution grupie kapitałowej BSH Bosch and Siemens Home Appliances. Zarządzała programem, Kierownikami Projektów / Zespołami rozproszonymi po całym świecie (Europa, Chiny, USA). Odpowiadała za wdrożenie systemów SAP SRM oraz Ariba.
  • Absolwentka studiów EMBA na Towson University i University of Baltimore.

Informacje organizacyjne

Zapisz się