Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Procurement Expert Academy

Szkolenia dedykowane praktykom zakupowym: kupcom, specjalistom ds. zakupów, liderom, managerom kategorii zakupowych, koordynatorom zakupów.

  • Programy są dostosowane do warunków organizacji klienta (audyt/ diagnoza potrzeb szkoleniowych).
  • Wiedza i doświadczenie trenerów oraz interaktywne metody jej przekazywania pozwolą uczestnikom szybko przyswoić przekazywany materiał.
  • Elementem szkolenia zamkniętego jest PPR – wspomagający zastosowanie wiedzy w codziennej praktyce.

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem.

Zarządzanie ryzykiem (SCRM – Supply chain risk management)

Ryzyka w łańcuchu dostaw to prawdopodobieństwo przyjęcia nieodpowiedniej strategii, błędnych decyzji, nieoptymalnej konfiguracji systemu logistycznego etc. Podczas szkolenia omówimy szczegółowo listę i źródła potencjalnych ryzyk oraz sposoby ich łagodzenia. Przeanalizujemy różne scenariusze relacji z dostawcą vs ich wpływ na ryzyko. Zademonstrujemy szereg narzędzi do zarządzania ryzykiem dostawców.

Generowanie oszczędności (Savings Generation)

Oszczędności to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności obszaru zakupowego. Podczas naszego warsztatu omawiamy poszczególne metody generowania oszczędności w zależności od strategii kategorii. Wskazujemy potencjały do generowania szybkich oszczędności, szczegółowo omawiamy modele kosztowe.

Polityka zakupowa (Procurement Policy)

Organizacja powinna kontrolować sposób wydawania pieniędzy oraz maksymalizować zyski wynikające z dobrze funkcjonującego procesu zakupowego poprzez wprowadzenie jednej (wspólnej, obejmującej wszystkie działy) polityki zakupowej, która wydaje się być najskuteczniejszym narzędziem zakupowym. Podczas naszego szkolenia szczegółowo omówimy proces wdrożenia polityki zakupowej oraz jej korzyści dla organizacji.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 29-30.10.2018 r. i 17-18.12.2018 r. Warszawa

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Zarządzanie czasem („Getting things done”)

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

Negocjacje zakupowe (Procurement Negotiations)

Negocjacje zakupowe, choć nie są najważniejszą częścią pracy w zakupach, to stanowią jej istotny, końcowy element procesu. Podczas warsztatu przywiązujemy dużą wagę do etapu przygotowania do negocjacji – omawiamy najważniejsze narzędzia oraz metody wynikające wprost ze strategii kategorii. W drugiej części szkolenia skupiamy się na miękkich aspektach samego procesu negocjacyjnego m.in. psychologii negocjacji, diagnozie własnego stylu negocjacyjnego, pokonywaniu oporu partnera negocjacyjnego etc. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 24-25.09.2018 r. i 10-11.12.2018 r. Warszawa
  • Data szkolenia: 24.09.2018
  • Typ szkolenia: otwarte

Zarządzanie kategorią zakupową (Category Management)

Kompleksowy program szkoleniowy, podczas którego szczegółowo omawiamy proces zarządzania kategorią. Proponujemy szereg istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Pokazujemy również w jaki sposób prezentować strategię zakupową oraz raportować oszczędności. Poruszymy również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 23-24.10.2018 i 03-04.12.2018 Warszawa
  • Data szkolenia: 23.10.2018
  • Typ szkolenia: otwarte