Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

Negocjacje w firmach handlowych dla KAM-ów

  • Typ szkolenia: zamknięte

Podczas szkolenia przedstawimy typy kupców w sieciach handlowych (typowe charaktery i cechy) – przekażemy jak skutecznie współpracować z każdym z nich. Zaprezentujemy podstawowe pojęcia jakimi posługują się kupcy (np. rodzaje marż, rodzaje cen, indeksy cenowe, mnożniki marżowe). Uczestnicy przećwiczą m. in. analizy rentowności, analizy indeksów cenowych, argumentację negocjacyjną, skuteczne techniki negocjacyjne. Omówimy kwestie zarządzania zapasami oraz cennikami (obniżki/ podwyżki).

Proponowany program szkolenia

• Etyka w negocjacjach

• Typologia kupców

• Podstawowe pojęcia (rodzaje marż, marża a narzut, rodzaje cen, indeks cenowy, średni współczynnik inwestycji promocyjnej, mnożnik marżowy, skróty używane w różnych sieciach handlowych)

• Przygotowanie do negocjacji (fazy przygotowania, dossier negocjacyjne, sześć etapów przygotowania negocjacji)

• Spotkanie negocjacyjne (5 etapów spotkania negocjacyjnego, przykłady arkuszy przygotowania negocjacji, argumentacja : ogólna i specyficzna)

• Strategie i techniki

• Techniki łączące ze sobą elementy kontraktu

• Zarządzanie cennikami (podwyżki, obniżki)

• Business unit - zasady tworzenia

• Zarządzanie zapasem

Informacje organizacyjne

Kontakt

Michał Piątkowski - Recruitment and Training Project Manager

michalpiatkowski@e-bigfish.com

Zapisz się