Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

Negocjacje w Retail/ Negocjacje kupieckie w sieciach handlowych

  • Typ szkolenia: zamknięte

W trakcie warsztatu kładziemy duży nacisk na przygotowanie do procesu negocjacyjnego – dossier, analiza bąbelkowa kategorii, przygotowanie spotkania. Omówimy również podstawowe pojęcia - marża przednia, marża tylna, termin płatności, koszty supply chain. Przedstawimy etapy spotkania negocjacyjnego, reguły negocjacji, najczęstsze błędy negocjacyjne. Przećwiczymy pożyteczne techniki negocjacyjne.

Proponowany program szkolenia

• Podstawowe pojęcia (marża przednia, marża tylna, termin płatności, koszty łańcucha dostaw – wzajemna zależność pomiędzy tymi pojęciami)

• Współczynniki marżowe (liczenie ceny zakupu, ceny sprzedaży, pojęcie netto, brutto, cena net fakturowana, cena net net, cena net net net, marża %, masa marzy)

• Przygotowanie negocjacji (przygotowanie dossier (karta dostawcy, karta ewolucji warunków handlowych, ewolucja rentowności, tabela przygotowania negocjacji, znajomość rynku, znajomość dostawcy, zdefiniowanie celów, analiza bąbelkowa kategorii – strategia negocjacyjna per dostawca, umówienie spotkania, przygotowanie spotkania)

• Spotkanie negocjacyjne: etapy (sonar, argumentacja, słuchanie, konkluzja)

• Plan pierwszego spotkania

• Pułapki rozmówcy

• Najczęstsze błędy negocjacyjne

• Pożyteczne techniki

• Zarządzanie cennikami: podwyżka cen, obniżka cen

Informacje organizacyjne

Kontakt

Michał Piątkowski - Recruitment and Training Project Manager

michalpiatkowski@e-bigfish.com

Zapisz się