Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

Category Management – Zarządzanie kategorią (sklepy convenience, supermarkety, hipermarkety)

  • Typ szkolenia: zamknięte

Podczas szkolenia omawiamy kompleksowo temat zarządzania kategorią. Przedstawimy ogólną charakterystykę różnego rodzaju formatów sklepów (convenience, super/ hipermarkety), zachowania klientów. Omówimy główne punkty strategii sklepów (strategia cen, promocji, merchandisingu), proces definicji oferty produktowej (różne metody), strategiczny plan kategorii, taktyki do zrealizowania strategii w poszczególnych kategoriach. Zaproponujemy narzędzia używane w procesie.

Proponowany program szkolenia

• Charakterystyka sklepu convenience

• Charakterystyka klienta sklepu convenience

• Główne punkty strategii sklepu convenience (hierarchia produktowa, role kategorii produktowych, layout sklepu, Retail Mix

• zarządzanie gamą w sklepach różnej wielkości

• strategia cenowa

• Definicja oferty - gama produktów – proces

• Struktura potrzeb klienta per kategoria

• Drzewo decyzyjne klientów per kategoria vs aktualna hierarchia produktów

• Strategiczny plan kategorii – proces

• Narzędzia używane w procesie (propozycje konkretnych narzędzi, tabel , analiz pomagających w procesie na każdym etapie : definicja kategorii, jej roli, zdefiniowaniu strategii etc.)

Informacje organizacyjne

Kontakt

Michał Piątkowski - Recruitment and Training Project Manager

michalpiatkowski@e-bigfish.com

Zapisz się