Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Junior Procurement Expert Academy

Szkolenia dedykowane junior buyer'om, osobom rozpoczynającym karierę w zakupach, odpowiedzialnym za zakupy operacyjne/transakcyjne, osobom przygotowywanym do roli kupca, zaopatrzeniowcom, shadow buyer'om.

  • Programy są dostosowane do warunków organizacji klienta (audyt/ diagnoza potrzeb szkoleniowych).
  • Wiedza i doświadczenie trenerów oraz interaktywne metody jej przekazywania pozwolą uczestnikom szybko przyswoić przekazywany materiał.
  • Elementem szkolenia zamkniętego jest PPR – wspomagający zastosowanie wiedzy w codziennej praktyce.

Wprowadzenie do zakupów (Quick step into procurement World)

Doskonały, szczegółowy program dla osób wchodzących w rolę kupca bądź piastujących stanowisko młodszego kupca. Podczas szkolenia kompleksowo omawiamy cały proces zakupowy wraz z istotnymi analizami stanowiącymi nieodłączne elementy strategii kategorii (analiza rynku, analiza potrzeb, modele kosztowe, proces RFX, selekcja dostawcy, negocjacje, administrowanie kontraktem, elementy SRM. Termin szkolenia otwartego: Warszawa 20-21.09.2018 r. Koszt uczestnictwa 1800 netto

Zrozumieć przetarg – rola czyli rola i znaczenie przetargów w funkcjonowaniu organizacji

Szkolenie pozwala na zrozumienie roli funkcji zakupowej w organizacji oraz w trakcie procesu przetargowego na tle innych działów. Uczestnicy zdobędą umiejętności rozpoznawania i definiowania czynników, które decydują o wyborze dostawcy poprzez proces przetargowy. Podczas szkolenia przedstawimy narzędzia i zasady komunikacji z uczestnikami przetargu na każdym etapie jego trwania. Zaprezentujemy również metody skutecznych rekomendacji wyboru dostawcy.

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem.

Negocjacje zakupowe (Pocurement Negotiations)

Negocjacje zakupowe, choć nie są najważniejszą częścią pracy w zakupach, to stanowią jej istotny, końcowy element procesu. Podczas warsztatu przywiązujemy dużą wagę do etapu przygotowania do negocjacji – omawiamy najważniejsze narzędzia oraz metody wynikające wprost ze strategii kategorii. W drugiej części szkolenia skupiamy się na miękkich aspektach samego procesu negocjacyjnego m.in. psychologii negocjacji, diagnozie własnego stylu negocjacyjnego, pokonywaniu oporu partnera negocjacyjnego etc.

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego.

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

Zarządzanie czasem

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.