Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

W zależności od Państwa zainteresowania oraz ilości osób pracujących w dziale zakupów/ Supply Chain, oferujemy szkolenia w formie zamkniętej oraz sesje szkoleniowo - coachingowe. Szkolenia dla kupców/Szkolenia zakupowe/Szkolenia negocjacyjne/Szkolenia zarządzanie Kategorią/Szkolenia Tworzenie Strategii Zakupowych/Szkolenia miękkie dla działu zakupów

Dlaczego Big Fish?

  • Big Fish jest międzynarodową firmą skupioną na świadczeniu wysokiego poziomu usług rozwoju personelu poprzez wspieranie swoich klientów w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez rozwój kompetencji ich Działów Zakupów oraz Supply Chain.
  • Nasze indywidualne podejście oraz nasz priorytet którym jest dostarczanie jak najwyższego poziomu usług sprawia, ze jesteśmy rozpoznawalną firmą w dziedzinie Zakupów i Supply Chain.
  • Nasza stała współpraca z międzynarodowymi firmami operującymi w sektorach produkcyjnych, handlu i usług daje nam wyjątkową szansę na ciągłe udoskonalanie naszych szkoleń zgodnie z potrzebami naszych klientów.
  • Nasz zespół trenerów składa się z ekspertów/ praktyków na co dzień pracujących w działach zakupów.
  • Przeprowadzamy szkolenia w j. polskim oraz j. angielskim.

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Zarządzanie czasem

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

Przywództwo (Leadership in Procurement)

W trakcie szkolenia przyjrzymy się całości działań zespołów zakupowych, za które są odpowiedzialni uczestnicy szkolenia. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli przygotować diagnozę obszaru, którym zarządzają oraz przygotować plan rozwoju zarówno dla zespołu jaki i dla indywidualnych pracowników.

Budowanie zaangażowanych zespołów (Procurement Winning Team)

Celem szkolenia jest zwiększenie poziomu otwartości i zaufania w grupie, odkrycie barier i możliwości zespołu (co można polepszyć, a co jest mocną stroną zespołu), zwiększenie precyzji w komunikacji wewnątrz zespołu, organizacji oraz w kontaktach z dostawcami - poznanie koncepcji komunikowania się interpersonalnego (Analizy Transakcyjnej), zwiększenie motywacji i identyfikacji członków zespołu.

Motywowanie poprzez podejście coachingowe

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z praktycznymi korzyściami wynikającymi z systematycznej oceny i motywacji pracowników. Będą doskonalili umiejętności zachęcania pracowników do uzyskiwania lepszej wydajności przy jednoczesnym wzmocnieniu ich poczucia satysfakcji i identyfikacji z firmą. Podczas szklenia zaprezentujemy skuteczne narzędzia motywowania. Przećwiczymy również szereg kluczowych technik coachingowych pobudzających do samodzielności i przejmowania inicjatywy.

Przywództwo we wdrażaniu strategii i zarządzaniu zmianą

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętność przekonywania innych do proponowania i adaptowania się do zmian. Zdobędą kompetencje rozpoznawania obaw i wątpliwości współpracowników związanych ze zmianą i świadomym pomaganiu im w radzeniu sobie ze zmianą. Rozwiną indywidualne cechy przywódcze, gwarantujące skuteczne przeprowadzenie zmiany w ich obszarze oddziaływania. W trakcie warsztatu przedstawimy zasady, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie zmianami, w tym: komunikowanie zmian, radzenie sobie z oporem wobec zmian, motywowanie do zmian, wykształcenie postawy otwarcia na zmiany.