Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

W zależności od Państwa zainteresowania oraz ilości osób pracujących w dziale zakupów/ Supply Chain, oferujemy szkolenia w formie zamkniętej oraz sesje szkoleniowo - coachingowe. Szkolenia dla kupców/Szkolenia zakupowe/Szkolenia negocjacyjne/Szkolenia zarządzanie Kategorią/Szkolenia Tworzenie Strategii Zakupowych/Szkolenia miękkie dla działu zakupów

Dlaczego Big Fish?

  • Big Fish jest międzynarodową firmą skupioną na świadczeniu wysokiego poziomu usług rozwoju personelu poprzez wspieranie swoich klientów w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez rozwój kompetencji ich Działów Zakupów oraz Supply Chain.
  • Nasze indywidualne podejście oraz nasz priorytet którym jest dostarczanie jak najwyższego poziomu usług sprawia, ze jesteśmy rozpoznawalną firmą w dziedzinie Zakupów i Supply Chain.
  • Nasza stała współpraca z międzynarodowymi firmami operującymi w sektorach produkcyjnych, handlu i usług daje nam wyjątkową szansę na ciągłe udoskonalanie naszych szkoleń zgodnie z potrzebami naszych klientów.
  • Nasz zespół trenerów składa się z ekspertów/ praktyków na co dzień pracujących w działach zakupów.
  • Przeprowadzamy szkolenia w j. polskim oraz j. angielskim.

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Najbliższe terminy szkolenia w formie otwartej: 17-18.12.2018 r. Warszawa Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

Zarządzanie czasem

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.

Wprowadzenie do zakupów (Quick step into procurement World)

Doskonały, szczegółowy program dla osób wchodzących w rolę kupca bądź piastujących stanowisko młodszego kupca. Podczas szkolenia kompleksowo omawiamy cały proces zakupowy wraz z istotnymi analizami stanowiącymi nieodłączne elementy strategii kategorii (analiza rynku, analiza potrzeb, modele kosztowe, proces RFX, selekcja dostawcy, negocjacje, administrowanie kontraktem, elementy SRM. Termin szkolenia otwartego: 04-05.04 Warszawa Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
  • Data szkolenia: 04.04.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Category Management – Zarządzanie kategorią (sklepy convenience, supermarkety, hipermarkety)

Podczas szkolenia omawiamy kompleksowo temat zarządzania kategorią. Przedstawimy ogólną charakterystykę różnego rodzaju formatów sklepów (convenience, super/ hipermarkety), zachowania klientów. Omówimy główne punkty strategii sklepów (strategia cen, promocji, merchandisingu), proces definicji oferty produktowej (różne metody), strategiczny plan kategorii, taktyki do zrealizowania strategii w poszczególnych kategoriach. Zaproponujemy narzędzia używane w procesie.

Negocjacje w Retail/ Negocjacje kupieckie w sieciach handlowych

W trakcie warsztatu kładziemy duży nacisk na przygotowanie do procesu negocjacyjnego – dossier, analiza bąbelkowa kategorii, przygotowanie spotkania. Omówimy również podstawowe pojęcia - marża przednia, marża tylna, termin płatności, koszty supply chain. Przedstawimy etapy spotkania negocjacyjnego, reguły negocjacji, najczęstsze błędy negocjacyjne. Przećwiczymy pożyteczne techniki negocjacyjne.

Negocjacje w Retail/ Negocjacje w firmach handlowych dla KAM-ów

Podczas szkolenia przedstawimy typy kupców w sieciach handlowych (typowe charaktery i cechy) – przekażemy jak skutecznie współpracować z każdym z nich. Zaprezentujemy podstawowe pojęcia jakimi posługują się kupcy (np. rodzaje marż, rodzaje cen, indeksy cenowe, mnożniki marżowe). Uczestnicy przećwiczą m. in. analizy rentowności, analizy indeksów cenowych, argumentację negocjacyjną, skuteczne techniki negocjacyjne. Omówimy kwestie zarządzania zapasami oraz cennikami (obniżki/ podwyżki).

Szkolenia dla KAM – Jak myśli i działa kupiec w sieci handlowej

W trakcie szkolenia omówimy budowanie oferty sklepu i współpracę z przedstawicielem dostawcy (Key Account Managerem ) z perspektywy kupca sieci handlowej. Uczestnicy dowiedzą się m.in. co to jest strategia handlowa? W jaki sposób przygotowuje się segmentację klientów? W jaki sposób kupiec buduje gamę produktów? Z jakich informacji korzysta kupiec? Omówimy podstawowe pojęcia i narzędzia pracy kupca. Przedstawimy sposób myślenia kupca przed i w trakcie procesu negocjacji.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego.