Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

W zależności od Państwa zainteresowania oraz ilości osób pracujących w dziale zakupów/ Supply Chain, oferujemy szkolenia w formie zamkniętej oraz sesje szkoleniowo - coachingowe. Szkolenia dla kupców/Szkolenia zakupowe/Szkolenia negocjacyjne/Szkolenia zarządzanie Kategorią/Szkolenia Tworzenie Strategii Zakupowych/Szkolenia miękkie dla działu zakupów

Dlaczego Big Fish?

  • Big Fish jest międzynarodową firmą skupioną na świadczeniu wysokiego poziomu usług rozwoju personelu poprzez wspieranie swoich klientów w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez rozwój kompetencji ich Działów Zakupów oraz Supply Chain.
  • Nasze indywidualne podejście oraz nasz priorytet którym jest dostarczanie jak najwyższego poziomu usług sprawia, ze jesteśmy rozpoznawalną firmą w dziedzinie Zakupów i Supply Chain.
  • Nasza stała współpraca z międzynarodowymi firmami operującymi w sektorach produkcyjnych, handlu i usług daje nam wyjątkową szansę na ciągłe udoskonalanie naszych szkoleń zgodnie z potrzebami naszych klientów.
  • Nasz zespół trenerów składa się z ekspertów/ praktyków na co dzień pracujących w działach zakupów.
  • Przeprowadzamy szkolenia w j. polskim oraz j. angielskim.

Project Management in Procurement

Program dedykowany jest kupcom/managerom zakupów odpowiedzialnym za prowadzenie projektów zakupowych. Podczas szkolenia przedstawiamy wiedzę dotyczącą kierowania projektem, jego dokumentacji, zarządzania ryzykiem, zmianą, zespołem czy budżetem. Najbliższy termin szkolenia w formie otwartej 23-24.05 Warszawa
  • Data szkolenia: 23.05.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Polityka zakupowa (Procurement Policy)

Organizacja powinna kontrolować sposób wydawania pieniędzy oraz maksymalizować zyski wynikające z dobrze funkcjonującego procesu zakupowego poprzez wprowadzenie jednej (wspólnej, obejmującej wszystkie działy) polityki zakupowej, która wydaje się być najskuteczniejszym narzędziem zakupowym. Podczas naszego szkolenia szczegółowo omówimy proces wdrożenia polityki zakupowej oraz jej korzyści dla organizacji.

Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej (Procurement Stretegy)

Celem szkolenia jest zapoznanie się uczestników z modelem 5 strategii dla kategorii zakupowej. Przedstawimy metodyczne podejście do analizy potrzeb wewnętrznych i weryfikacji potencjału rynkowego. Uczestniczy pogłębią swoją wiedzę z zakresu analiz kosztowych oraz poznają rolę działu zakupów we wdrażaniu i nadzór nad realizacją strategii na każdym etapie cyklu życia kontraktu z dostawcą.

Budowanie zaangażowanych zespołów (Procurement Winning Team)

Celem szkolenia jest zwiększenie poziomu otwartości i zaufania w grupie, odkrycie barier i możliwości zespołu (co można polepszyć, a co jest mocną stroną zespołu), zwiększenie precyzji w komunikacji wewnątrz zespołu, organizacji oraz w kontaktach z dostawcami - poznanie koncepcji komunikowania się interpersonalnego (Analizy Transakcyjnej), zwiększenie motywacji i identyfikacji członków zespołu.

Efektywne zarządzanie konfliktem

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Będą potrafili rozpoznać przyczyny i konsekwencje sytuacji konfliktowych oraz rodzaje konfliktów. Podczas warsztatu kładziemy duży nacisk na doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Przedstawimy również skuteczne techniki mediacyjne.

Przywództwo we wdrażaniu strategii i zarządzaniu zmianą

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętność przekonywania innych do proponowania i adaptowania się do zmian. Zdobędą kompetencje rozpoznawania obaw i wątpliwości współpracowników związanych ze zmianą i świadomym pomaganiu im w radzeniu sobie ze zmianą. Rozwiną indywidualne cechy przywódcze, gwarantujące skuteczne przeprowadzenie zmiany w ich obszarze oddziaływania. W trakcie warsztatu przedstawimy zasady, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie zmianami, w tym: komunikowanie zmian, radzenie sobie z oporem wobec zmian, motywowanie do zmian, wykształcenie postawy otwarcia na zmiany.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego. Najbliższy termin szkolenia: 14-15.03 Warszawa Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
  • Data szkolenia: 14.02.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Zarządzanie relacjami z dostawcami (SRM - Supplier Relationship Management)

Szkolenie skupia się na definicji strategii dla kategorii, określaniu naszej pozycji u dostawcy, ocenie i ciągłym rozwoju dostawców. Podczas warsztatu koncentrujemy się również na aspektach miękkich w zarządzaniu relacjami z dostawcami np. efektywnej argumentacji, metodach współpracy z trudnym partnerem, wywieraniu wpływu i zarządzaniu konfliktem. Najbliższy termin szkolenia w formie otwartej: 21-22.03 Warszawa, październik 2019 r. Kraków. Jeśli tematyka Państwa zainteresowała, a nie ma ustalonej konkretnej daty szkolenia (bądź jest ona dla Państwa niedogodna) prosimy o informacje, możemy wziąć pod uwagę Państwa preferencje przy ustalaniu daty i miejsca szkolenia.
  • Data szkolenia: 21.03.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Przywództwo (Leadership in Procurement)

W trakcie szkolenia przyjrzymy się całości działania jednostki organizacyjnej, za którą są odpowiedzialni uczestnicy szkolenia. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli przygotować diagnozę obszaru, którym zarządzają oraz przygotować plan rozwoju zarówno dla zespołu jaki i dla indywidualnych pracowników. Termin szkolenia otwartego: 25-26.03 Warszawa, wrzesień 2019 r. Kraków.
  • Data szkolenia: 25.03.2019
  • Typ szkolenia: otwarte

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem.