Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


Szkolenia

W zależności od Państwa zainteresowania oraz ilości osób pracujących w dziale zakupów/ Supply Chain, oferujemy szkolenia w formie zamkniętej oraz sesje szkoleniowo - coachingowe. Szkolenia dla kupców/Szkolenia zakupowe/Szkolenia negocjacyjne/Szkolenia zarządzanie Kategorią/Szkolenia Tworzenie Strategii Zakupowych/Szkolenia miękkie dla działu zakupów

Dlaczego Big Fish?

  • Big Fish jest międzynarodową firmą skupioną na świadczeniu wysokiego poziomu usług rozwoju personelu poprzez wspieranie swoich klientów w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez rozwój kompetencji ich Działów Zakupów oraz Supply Chain.
  • Nasze indywidualne podejście oraz nasz priorytet którym jest dostarczanie jak najwyższego poziomu usług sprawia, ze jesteśmy rozpoznawalną firmą w dziedzinie Zakupów i Supply Chain.
  • Nasza stała współpraca z międzynarodowymi firmami operującymi w sektorach produkcyjnych, handlu i usług daje nam wyjątkową szansę na ciągłe udoskonalanie naszych szkoleń zgodnie z potrzebami naszych klientów.
  • Nasz zespół trenerów składa się z ekspertów/ praktyków na co dzień pracujących w działach zakupów.
  • Przeprowadzamy szkolenia w j. polskim oraz j. angielskim.

Warsztat zarządzania kontraktami – wybrane grupy zakupowe (Contracting workshop)

Podczas warsztatu pracujemy nad konkretnymi zapisami w umowach kategorii wybranych przez klienta. Trener omawia konkretne zapisy, wspólnie z zespołem omawia ryzyka wynikające z poszczególnych umów oraz sposoby ich eliminacji. Wskazujemy jakie zapisy umowne warto wprowadzić z jakich można zrezygnować, jaki ma to wpływ na koszty. Omawiamy kwestie wyboru i oceny dostawców oraz komunikacji z wewnętrznym klientem.

Zarządzanie relacjami z dostawcami (SRM)

Szkolenie skupia się na definicji strategii dla kategorii, określaniu naszej pozycji u dostawcy, ocenie i ciągłym rozwoju dostawców. Podczas warsztatu koncentrujemy się również na aspektach miękkich w zarządzaniu relacjami z dostawcami np. efektywnej argumentacji, metodach współpracy z trudnym partnerem, wywieraniu wpływu i zarządzaniu konfliktem.

Zarządzanie ryzykiem (SCRM – Supply chain risk management)

Ryzyka w łańcuchu dostaw to prawdopodobieństwo przyjęcia nieodpowiedniej strategii, błędnych decyzji, nieoptymalnej konfiguracji systemu logistycznego etc. Podczas szkolenia omówimy szczegółowo listę i źródła potencjalnych ryzyk oraz sposoby ich łagodzenia. Przeanalizujemy różne scenariusze relacji z dostawcą vs ich wpływ na ryzyko. Zademonstrujemy szereg narzędzi do zarządzania ryzykiem dostawców.

Negocjacje zakupowe (Pocurement Negotiations)

Negocjacje zakupowe, choć nie są najważniejszą częścią pracy w zakupach, to stanowią jej istotny, końcowy element procesu. Podczas warsztatu przywiązujemy dużą wagę do etapu przygotowania do negocjacji – omawiamy najważniejsze narzędzia oraz metody wynikające wprost ze strategii kategorii. W drugiej części szkolenia skupiamy się na miękkich aspektach samego procesu negocjacyjnego m.in. psychologii negocjacji, diagnozie własnego stylu negocjacyjnego, pokonywaniu oporu partnera negocjacyjnego etc.

Zarządzanie kategorią zakupową (Category Management)

Kompleksowy program szkoleniowy, podczas którego szczegółowo omawiamy proces zarządzania kategorią. Proponujemy szereg istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Pokazujemy również w jaki sposób prezentować strategię zakupową oraz raportować oszczędności. Poruszymy również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii.

Generowanie oszczędności (Savings Generation)

Oszczędności to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności obszaru zakupowego. Podczas naszego warsztatu omawiamy poszczególne metody generowania oszczędności w zależności od strategii kategorii. Wskazujemy potencjały do generowania szybkich oszczędności, szczegółowo omawiamy modele kosztowe.

Polityka zakupowa (Procurement Policy)

Organizacja powinna kontrolować sposób wydawania pieniędzy oraz maksymalizować zyski wynikające z dobrze funkcjonującego procesu zakupowego poprzez wprowadzenie jednej (wspólnej, obejmującej wszystkie działy) polityki zakupowej, która wydaje się być najskuteczniejszym narzędziem zakupowym. Podczas naszego szkolenia szczegółowo omówimy proces wdrożenia polityki zakupowej oraz jej korzyści dla organizacji.

Budowanie relacji z wewnętrznym klientem

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat: efektywnej komunikacji w rozmowach z wewnętrznymi interesariuszami. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem wewnętrznym, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, wywierania wpływu na klienta wewnętrznego.

"Ja w zmianie" - przezwyciężanie oporów wobec zmian w organizacji

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian, ukształtowanie pozytywnych postaw wobec zmian i wypracowanie umiejętności podejmowania zdecydowanych działań. Poznanie własnych reakcji na zmianę. Odreagowanie sytuacji trudnych związanych z przeprowadzanymi zmianami w firmie. Zwiększenie odporności na sytuacje trudne związane ze zmianą. Umiejętnie komunikowane zmian wewnątrz organizacji.

Zarządzanie czasem („Getting things done”)

Podczas szkolenia wykorzystujemy grę symulacyjną (Minilab Games – „Twój czas”). Celem szkolenia jest wytworzenie nawyku odpowiedniego planowania wykorzystania czasu, poznanie technik planowania i organizowania czasu: nadawania priorytetów, budowania harmonogramów pracy. Przedstawimy skuteczne sposoby zarządzania własną energią w ciągu dnia i zachowania balansu pomiędzy życiem a pracą w celu zwiększania efektywności wykorzystania czasu pracy.