Big Fish
Oceniamy, kreujemy, rozwijamy
  • Owoce morza
  • Budynki
  • Świat


O Big Fish

Oceniamy, kreujemy, przekształcamy i rozwijamy zespoły zakupowe oraz ich umiejętności zgodnie z krótkoterminowymi i długoterminowymi celami biznesowymi naszych klientów.

Ocena - Rekrutacja – Szkolenia – Doradztwo – Interim Management

Firma Big Fish z siedzibą w Paryżu, została założona w 2002 r przez grupę ekspertów z dziedziny zakupów, HR i zarządzania łańcuchem dostaw. Razem z naszymi wyselekcjonowanymi partnerami odpowiadamy na zapotrzebowanie naszych Klientów na całym świecie.

Oceniamy, kreujemy, przekształcamy i rozwijamy zespoły zakupowe oraz ich umiejętności zgodnie z krótkoterminowymi i długoterminowymi celami biznesowymi naszych klientów.

Nasza ekspertyza skupia się na obszarze zakupów i logistyki. Nieustannie poszukujemy innowacyjnych i dopasowanych do wymagań Klientów rozwiązań.

Lista Klientów: ponad 500 międzynarodowych koncernów we wszystkich dziedzinach gospodarki.

80% naszych kontraktów jest kontynuacją na podstawie wcześniejszych doświadczeń w pracy z naszą Firmą lub referencji.

Posiadamy swoje biura w Europie, Afryce i Stanach Zjednoczonych, zatrudniające łącznie ponad 85 osób, współpracujemy również z grupą 300 wyselekcjonowanych, zewnętrznych ekspertów.

Nasze polskie biuro realizuje zarówno projekty ogólnokrajowe jak i projekty w Centralnej i Wschodniej części Europy.

Dzięki efektywnej organizacji procesu rekrutacyjnego, profesjonalnym konsultantom oraz sprawdzonej metodologii z powodzeniem zrealizowaliśmy szereg procesów rekrutacyjnych o różnym stopniu skomplikowania, wymagających niestandardowego podejścia:

  • Rekrutacje „green field” – rekrutacja pracowników do nowo powstałych organizacji.
  • Rekrutacje kandydatów o wąskiej specjalizacji (Polska, Czechy, Węgry, Rosja).
  • Rekrutacje kandydatów w innych krajach Europy Zachodniej.
  • Rekrutacje talentów – kandydatów z wysokim potencjałem.
  • Procesy długo terminowe tzw. „pool search” – budowanie bazy danych potencjalnych kandydatów dla klienta, bez konkretnie zdefiniowanego stanowiska w strukturze.

Oferujemy kompleksowe programy szkoleniowe dedykowane liderom, ekspertom i osobom rozpoczynającym pracę w zakupach. Proponujemy specjalne programy szkoleniowe dla firm handlowych. Nasz program „Procurement Soft Skills Academy” wspiera rozwój umiejętności miękkich.

Oferujemy doradztwo w zakresie usprawnień zwiększających efektywność obszaru zakupowego.

W ramach projektów „Interim Management” proponujemy współpracę z wysoko wyspecjalizowanymi ekspertami w dziedzinie zakupów. Współpraca ma charakter czasowy i nakierowany na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych.